med våld funkar allt :)))))<3

Hejhej! :)
känner mig grymt sjuk....:/
varm och trött och känner mig död :/ inte okej...
men en annan sak  som MYCKET roligare är att våran bärbara data funkar!! :D:D<3<3 den har varit helt cp förut men pappa slåg lite på den så nu funkar den ett tag till :))
idag har jag varit i skolan -.-
hoppas ja får stanna hemma i morgon för fredagar är den värsta dagen som finns....
Först har vi läsning(med Birgitta) sen kemi(med Sabina) sen svenska(med Birgitta) sen kemi(med sabina) sen har vi lunch sen har vi engelska och sist har vi so i en timme.... -.- fett jobbig dag men det är ju helg efter åt men iaf ;)
men ja hoppas tt jag är sjuk iaf för vi har engelska prov i morgon, men ja kan den så det är ingen fara med det men iaf xD
ja vad ska man säga mer??
kanske kan lägga upp några fler bilder nueftersom jag har DATAN som alla mina bilder ligger upp laddade på :DDDDD<3333
Ja nej nu ska jag väl surfa på fb :) hej då//soofe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0