Sommarloov!! :D eller ja på mååndag ;)

äntligen sommarlov(bider kommer senare)  
As varmt idag vi stod ute och typ alla fick värmeutslag xD
Sen gick vi till klassrummet igen och fick betyg jag är väldigt nöjd på mina betyg(kommer snart :))
Sen åkte jag med olivia till hennes farmor ochvi fikade och hade lite roligt :)  sen åkte vihem och vi hoppade studsmatta....
Sen......fick vi jagoch olivia sätta på oss ögonbildel(RIDSTRUMPA:)) Sen åkte vi någon stans AS kul att åka när man inte ser något var man är xD
vi åkte till Heron och såg en as roligt film The Dictator :)))


Jaa så nu kan jag göra precis vad jag vil ((nästan :)) 
 

(Förlåt om deet typ aldrig kommer några bilder men jag har en ny data så det finns inga bilder än:():))

Men ja nu ska jag väl äta snrt och sen kanske det kommer lite bilder sen i morse:))
Hej då :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0