Gotland snart då!! :D

Tjenaretjenare alla :))
VECKANS PLANERIG:

Idag har jag varit med komfematinen :) jättekul hade vi, vi fick se våra grupper som vi ska när vi komfemerar oss :)) väldigt nöjd i den gruppen jag är med i :))

Vi gjorde lite lekar idag det var vädigt kul ;)
vi fick piza till lunch xD

Imorgon ska vi ha samma sak vet ej vad vi ska göra xD

På fredag är det inget, då ska jag se på film :)
På lördag drar jag och komfan till GOTLAND sitta i bil/nuss hela dan -.- men jag har ju roliga vänner som man kan sitta med xD

Ja vi åker den 16 kommer hem den 20 så jag kommer inte kunna blogga mellan de dagarna :/ men men  :)

Ja nej nu ska jag se på tv :) skriver i morgon :)))

Hejdå//




  Bill <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0