Underbar kväll :D

Hejhej idag åkte jag och pappa till Trosa och sen till Gnesta :))
Sen tittade jag på tv och åt glass sen gjorde jag mig iordning och sen stack jag till Sara och så gick jag Sara Marie och Amanda till en skog och så möte vi Danne Jonnie och George där i skogen och så eldade vi och hade as kul :D<3 sen gick vi till kulan och satt och gjorde jag har aldrig sen kom Ida och Philip då gjorde jag sällskap med de hem :))
Sen tittade jag på tv och nu ligger i sängen och lyssnar på musik :))<3
Imorgon ska jag städa -.- för att skolan börjar på måndag... FML! Vill verkligen inte... :'( och sen ska jag förhoppningsvis va med Emil om han inte kommer hem försent ;)
Eeh aa :)) sen ska jag fixa lite in för skol starten... Vet inte vad men något finns det alltid att göra ;)
Men nu ska jag sova god natt :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0